2014/05/24

Heroes

Julii Parks (20 l.)


Harry Styles (22 l.)



Luke Werker (21 l.)



6 komentarzy:

  1. Uuuu jaki ten Luke przystojny *-* Nie moge się doczekać rozdziałów . Masz dziśaj bardzo pracowity dzień . Pieknie przygotowałaś strone . Bedzie zwiastun ??Kochana tak wg jesteś że w ten sam dzień przygotowałaś to wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę czy zrobić zwiastun czy nie. :)
      Jeśli ktoś jest chętny zrobić zwiastun, proszę napisać do mnie: roksana.brylkax16@gmail.com

      Usuń
  2. Aha bym zrobiła gdybym potrafiła :** Mam pytanie ... No więc widziałam że skomentowałś mojego posta czy podobał ci się ten blog ?? Bo nie wiem czy warto go prowadzić czy lepiej zakończyć i pisać do szuflady jak wcześniej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce, jest bardzo dobry podoba mi się!
      Jejku przeczytałam całego :D
      PISZ!
      Nie przestawaj ! ♥
      Jeśli chcesz popisać to może gg lub facebook ? :D
      Jestem otwarta na nowe znajomości ;3

      Usuń
  3. Ok to fb :) Z miłom chęcią z tobą popisze . Dziękuje bardzo będe pisać <3 Dać linka na moje Fb ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę podać Ci na bloga ?? Tak jak w tedy do cb napisałam ?? Jak by co to tam będzie ...

    OdpowiedzUsuń